Weer in je kracht.

Training: Vooral jezelf worden

Eindelijk jezelf worden en leven op een manier die bij je past.Als je leeft in lijn met je werkelijke verlangens, dan leef je vanuit je gevoel en vanuit je hart.  Als je voelt wat jouw verlangen zijn en jouw interesse opwekt , dan kan je zonder uitputting je energie steken in dat waar je van houdt. 

De training is in delen opgebouwd om je mee te nemen naar een positieve verandering die blijvend is. Iedere meditatie is op ieder moment te openen en draagt bij aan meer stabiliteit en rust. Je gaat contact maken met je innerlijke intuïtie en daar vind je alle antwoorden op welke vraag dan ook. Aan het eind van een module- indien je de oefening of meditatie toepast- zal je merken dat er een verandering plaatsvindt in je gedachten, je emotie en je lichaam.

De online training die bijdraagt aan:

  • Verbetert je emotionele balans.
  • Verlicht en voorkomt spanning en stress.
  • Bevordert een goede nachtrust.
  • Vermindert en voorkomt depressieve klachten.
  • Vermindert piekeren en angstklachten
  • Bevordering je immuunsysteem.
  • Betere focus, concentratie en helderheid.
  • Vergroting van je creativiteit en blijdschap
  • Vergroot je eigenwaarde en zelfvertrouwen
  • Meer luisteren naar je innerlijke wens.

Al na een paar keer kreeg ik zoveel inzichten over wat ik wil in mijn leven!

 

 

 

 

 

Burn-out klachten zijn geen pretje!

Factoren:

 

Wie kent het niet?
Een droge keel, je hart die sneller gaat slaan en je adem die sneller gaat dan normaal. Je staat op het punt op te vluchten, het gevecht aan te gaan of te bevriezen. Het is een normale reactie van je lichaam op de aanmaak van het cortisol en adrenaline hormoon.
In eerste instantie lijkt het een negatieve reactie, maar je wordt er ook alert van doordat je zintuigen scherper worden. Een korte periode van deze reactie is niet erg, maar als het een langere tijd aanhoudt is er geen ruimte meer voor ontspanning in je lichaam. Effect: een chronische stress.

  • Alvast enkele tips:
  • Zorg voor een moment van ontspanning na inspanning;
  • Ga het gesprek aan met je leidinggevende;
  • Praat over je gevoel met een goede vriend(in).

Een burn-out is geen pretje! Daarom is er begeleiding voor de werk gever en werknemer.

 

Begeleiding om weer met plezier aan het werk te gaan. 

 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt