Wordt je bewust van je gevoeligheid.
28 oktober 2022 

Wordt je bewust van je gevoeligheid.

Wordt je bewust van je gevoeligheid.


Wakker blijven terwijl je wilt slapen, een onrustig gevoel ervaren in je lijf, het gevoel dat er iets staat te gebeuren, aanwezigheid zien of voelen, dromen die realistischer lijken, tv kijken en overprikkelt raken. Allemaal mogelijkheden die je kunt ervaren met de verhoogde frequentie in het universum. 

 

Jaren geleden was het voor sommige apart wanneer we het hadden over spiritualiteit. Ze hadden zelf niet veel ervaren of geloofde er gewoonweg niet in. Wat je niet ziet is er toch ook niet? Nou, dat is nu wel even anders. Steeds meer ‘ongelovige’ vinden de weg naar de alternatieve geneeswijze. Hoog gevoeligheid komt, net als burn-out en angsten, steeds vaker. 

 

Energieën worden zichtbaar

Met het verhogen van de frequentie worden energieën meer zichtbaar en voelbaar. De ‘normale’ mens verhoogt steeds meer naar de frequentie waarop het mogelijk is om in contact te treden met spirituele invloeden, maar herkennen we ook wat er gebeurt? 

 

Alles is energie die bestaat uit atomen en nog kleinere deeltjes. De frequentie in een atoom is de trilling die sneller of lager kan bewegen. Het lijkt erop dat we in de nieuwe wereld steeds meer bewust gaan voelen wat de frequentie met ons en de wereld doet. Verhogen in het nieuwe veld gaat niet zonder verandering. Je zal moeten lostrillen wat je belemmert en aangezien wij als mens, uit dezelfde energiedeeltjes bestaan als waar het universum uit bestaat, ervaren we een verhoging in ons energetisch veld. Dit heeft effect op emotioneel, mentaal, fysiek en spiritueel niveau. 

 

Het effect van energie verhoging in jouw systeem. 

De energie wordt sneller en hoger en jij gaat mee in frequentie en dat merken we bewust of onbewust aan ons lichamelijk of emotioneel gestel. Je voelt misschien onrust of merkt dat je sneller overprikkeld bent. Je droomt veel of bent juist wakker. Merkt dat veel herinneringen aan de oppervlakte komen of je hebt het gevoel dat je juist stil staat. 

 

  • Kan het kwaad? Nee totaal niet. 
  • Is het vervelend? Ja, voor sommige wel. 

 

Daarom deze tips:

  1. Vooral blijven ademen. Probeer eens je ademhaling te volgen zonder die te willen controleren. Geef er aandacht aan voor 2 tot 5 minuten. 
  2. Leg je handen op je onderbuik en voel de beweging als je eerst inadem, via de neus, vanaf de buik en naar de borst toe. Blaas dat langzaam uit via je mond. 
  3. Voel je voeten op de grond. Soms helpt het om een flink te stampen. Een wandeling buiten zal ook wonderen verrichten. 
  4. Slapelozen nachten? Kijk eens naar de stand van de maan. Misschien voel jij de trilling ervan doortrillen in jouw systeem. Vecht er niet tegen, maar laat het ontstaan. Het helpt je om los te trillen wat je niet meer nodig  hebt. 

 

Vecht niet tegen hetgeen je ervaart, maar laat t er zijn en blijf in het moment van het nu. 

About the author
Place comment